29.September.2010


Ingen bra bild men ett par höga brallor va det ja! Helt fel tröja till men med en skjorta eller något snyggt över så äre schnyggt!



Den vänsta ringen är ny and I adore it! Man gör såna kap ;)



En militärgrön transperant skjorta. Orkade inte sätta på mig den.


Jättesuddig bild men enda som blev "bra". Dessa fyra ringar plus den ovanför nämnda fick jag för 49:-. Det är kap det!

Jag skulle som tidigare skrivet inte shoppa mycket men det är 4 löner innan jag drar bort i två veckor så jag får nog unna mig lite! :)

Nej nu blir det en vila! Har varit skitkonstig i magen. Spänd som om jag gjort tusen situps. Plus att jag vakna 2 ggr med världens ryggont inatt igen. Måste vara sängens fel :S


Kommentarer
Postat av: Tessen

du passar asbra i brallerna!!

2010-09-30 @ 21:07:50
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0