10.April.2011

Goddag! Bloggen får lida lite men det är för att det inte händer så himlans mycket och jag är inte så mycket vid datorn då jag jobbar,är med calle,vänner osv! Jobbat nu fredag,lördag,söndag och därför bloggen knappt får någon uppdatering! Igår så va jag och Calle på bio. I am number four kollade vi på och den var faktiskt bra :) Sen åkte vi hem och bara tog det lugnt då vi båda skulle jobba idag :)

Imorgon är jag ledig och då tänkte jag städa och sen gå ut och springa då jag blivit riktigt sugen! 3-5 dagar i veckan, promenad eller spring det är olika! Va ut med mamma i en timme och gick idag och vädret var riktigt mys! Så imorgon blir det en runda igen:)

Nästa måndag kväll efter jobbet så åker jag och Calle till fjällen! Längtar redan! Vi är där från måndag till söndag och vi ska bara njuta! Åka skoter,pulka,äta god mat och måla påskägg! Jag hoppas verkligen att min systemkamera hinner bli lagad innan dess! Den har varit inlämnad i 10 dagar nu och jag väntar innerligt! Vill ta mycket fina bilder ! :) Saknar min lilla Nikon.

Jag uppdaterar mer imorgon! Nu fortsätter BB :)

NattiNatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0