14.April.2011

Godkväll! Ligger i sängen förkyld som vanligt och kollar på tv. Ska snart sova så jag är pigg imorgon. Jobbar imorgon sen är jag ledig lördag och söndag :). Första gången jag är ledig en hel helg på jag vet inte hur länge :). Så jag ska packa,städa,fixa mitt hår,fixa mammas hår, sova och sen får jag se!

Eftersom jag aldrig blir frisk så ska jag nog inte ut och springa i helgen. Även fast jag så gärna vill! Men bättre att jag blir frisk än att ha denna skitförkylning liggandes på ytan hela tiden.

Fick en fråga av en tjej som heter Elin om vart jag köpt min blommiga bustier:


Den är köpt för ungefär 6-7 månader sen från Lindex faktiskt! På deras underklädesrea så förmodligen så finns det ingen kvar då den va på rean.

Imorgon börjar jag 12.00 så får lite sovmorgon! Släcker sen åker jag hem och bara vilar :) Längtar tills vi åker på måndag kväll! Mysigt att åka 6-7 timmar bil med älskling och vara framme runt 2-3 på natten :) En vecka i fjällen ska bli riktigt mysigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0