5.April.2011

Goddag! Dåligt uppdaterande jag vet men haft annat för mig. I söndags så hjälpte jag pappa att ta bort allt ris och grenar från tomten då han har beskärt massa träd och tagit bort massa snårbuskar osv! Vi åkte väl ett x antal gånger ner till kasen med allt och det tog sin lilla tid! Vi använde fyrhjulingen och ett "släp" till det.

Runt 16 så åkte jag hem till Calle och vi tog det bara lugnt. Jag mådde inge vidare då jag är jättekonstig i halsen.Kliar,är täppt i halsen och hostar som en tok.

Det blev måndag och jag började jobba klockan 15. Innan dess så solade jag 24 minuter och brände mig lite smått i ansiktet. Jag blir alltid jätteyr och matt i kroppen efter att jag solat. Vad är felet? Iallafall. Blev jobb 15-19 och det hade kommit massa krukväxter från Cosmos så jag hade fullt upp med att plocka upp allt :) Blev ändå inte klar,en hel CC-vagn stod och ville bli upplockad! haha.

Som sagt så är min systemkamera på lagning och jag hoppas att jag hinner få den innan jag åker till fjällen om 2 veckor! Annars blir jag ledsen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0