7.April.2011

HejHej hemskt mycket Hej! Blåser verkligen storm utanför! Blåser nästan bort!

Har inte gjort mycket alls idag. Dammsugit huset och bara småplockat lite. Ska diska här och sen dammsuga hos mig med tror jag :)

Åker till stan ikväll för att umgås med pojkvännen min! Sover där och imorgon blir det jobb 12-19 sen får jag se om jag sover hos Calle igen eller om jag åker hem imorgon efter jobbet :) Jobbar sen lördag och söndag med så får se om jag gör något på kvällarna eller ej :)

Tänkte slänga upp två bilder på före och efterbrännan!



Första dagen: Lagom blek!



Efter: Lagom brun! Ändå togs bilden inte sista dagen utan kanske i början av andra veckan! Alltså dag 7/8 av 14.
Bilden togs på PhiPhi Island :) 23/2-11



Första dagen hemma efter att ha kommit hem: Brun? ;)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0