15.Augusti.2011

Godkväll! Igår var det en ledig dag för min del. Åkte till Calle till 16.00 och tog det lugnt. Skulle ha spelat minigolf med Sara & Linus men det blev ändrade planer så jag,Calle och Gurra åkte dit själva. Jag ledde första halvan men sen gick det utför bara. Förlorade. Men alla som känner mig vet att jag har världens otur i spel!

Sen så åkte jag och Calle hem och lagade mat. Blev potatiskroketter,ryggbiff,tzatziki och vitlökssmör. Supermätta och paltkoma så det small om det! Vi somnade med kläderna på 21.00 i sängen och vaknade sen igen vid midnatt. Så jag är övertrött idag!

Tänkte bara meddela att jag kommer ha fullt upp i veckan så dåligt med inlägg väntas! Men jag försöker mitt bästa ;)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0