3.Augusti.2011

Helt slut! Legat i solen i över 3½ timme och är matt kan jag säga. Igår så hade jag sönder altandörren.Skulle dra igen den och låsa och den har varit riktigt tung och svår att få igen så jag tog i för kung och fosterland! Jo tjena. Hela handtaget lossnade jag och flög två meter bakåt och landade på rumpmuskeln - resulterar idag i att jag har svårt att sitta på hårda underlag haha!

Sen idag när jag låg och solade så upptäckte jag att det läckte från poolen. Wihoo. Så ringde mamma och pappa som är på semester - mamma kom med besked hon med. Hon hade tappat sin nya mobil i havet. Wiho! Allt på en gång. En olycka kommer aldrig ensam - utan TRE!

Så har donat med det idag,vattnat och plockat då det varit kaos inne hos mig. Benen är rakade och jag tänkte duscha och fixa mig för att dra till stan senare!

Jobb imorgon och tre dagar framåt. Jag älskar mitt yrke mer än allt! Klockrent att va florist och göra vackra ting:)



En gammal bild från början av sommaren!

Dags för dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0