21.Augusti.2011

Goddag! Blev 6 dagars arbete denna vecka och dagarna bara blåser förbi! Idag är jag ledig och är lite småtrött. Skjutsade mamma,pappa,Classe & Annica till en 50-årsfest igår och sen så åkte jag hem igen där Calle var. Runt halv 9 så åkte vi ner till Ida och träffa henne och umgicks lite. De har skaffat världens sötaste hundvalp! En wachtel. Så himla söt och sprallig!
Vi åkte hem en timme senare och bara tog det lugnt. Jag va så trött och skulle upp runt 3 på natten för att hämta alla igen från festen. Pappa ringde prick klockan tre och jag tog hans bil(som jag inte kört sen dec 2009). Så hämta dem och gick sen och la mig igen.

Idag ska jag åka till stan och mysa med Persson! Ska först förbi stan och gå en timme och kika. Sen möta upp henne 16 då hon slutar :)

Fick en fråga här på bloggen om att jag såg gravid ut på bloggheadern?
Orginalbilden är här ovan. Kan nog inte bli smalare? Nu har du fått svaret. Jag är INTE gravid. Inte än iallafall!

Nu ska jag duscha och fixa mig! Ska göra mig skitsnygg då jag har bott i jobbkläderna i månader nu så vill känna mig snygg! ;) haha

Ciao uppdaterar senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0