14.Februari.2011

Vägde väskan nyss. Först blev det 18 kilo och det är alldeles för mycket då kameraväskan väger prick 3 kilo och då har jag inte ens vägt dataväskan. Och max 20 kilo får det väga tillsammans så jag slängde bort lite saker som jag egentligen inte behöver och då blev väskans vikt 16. Så nu får det vara så! 1 kilo har de nog överseende med (A) Annars får jag packa över saker i Calles resväska om han inte kommer upp i maxkilona.

Ska åka om 1½ timme och möta upp Calle på vägen då han ska på visning och jag ska följa med även fast jag inte är någe sugen alls. Då det är ett hus som inte är så långt ifrån mig. Men men. Sen åker vi varsin bil till honom och börjar packa åt honom då han inte börjat packa?! Vi åker imorgon förmiddag och han har inte börjat. Jaru jag började ju får några veckor sen lite smått haha!


En sak är säker, när jag kommer hem kommer det komma MÅNGA bildbomber med dels photoshoots från Thailand och lite andra bilder därifrån såklart! :)

Jag har datorn med mig men jag får helt enkelt se hur mycket jag kommer sitta vid den då jag kan sitta vid datorn när jag kommer hem :) Datorn tas främst med för att jag ska kunna föra över alla bilder jag tar :)

Nu ska jag duscha och packa klart det sista! Fortfarande säker på att jag glömt något?!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0