14.Februari.2011

Godkvällens! Sista kvällen och natten i Sverige :D Calle har packat klart det sista och nu är nästan alla klara. Anna har hunnit klippt mig med så nu känns det så bra så! :)
Skriver från Calles bärbara och den är skitjobbig att skriva på! Min är nerpackad och jag orkar inte packa upp den.

Imorgon 12.30 kommer taxin och plockar upp oss och tar oss till Arlanda :) Planet går 3 timmar senare men vi ville va där i god tid! :) Kanske hinna köpa något eller så :)

Så detta är förmodligen det sista inlägget ni får innan jag drar till Thailand! Får se hur det blir med uppdatering där nere osv :)

Kommer sakna familjen! Men jag hör av mig till er när jag är framme! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0