18.Februari.2011

Heeeeej! Dålig uppdatering men det är för att jag befinner mig i Thailand! Klockan är 09:15 här och vi har precis ätit frukostbuffé! Allt är jättebra och vi har legat vid havet igår. Och vi tänkte gå dit idag igen! Så himla mysigt där :D Vi alla brände sönder oss igår och Anna ska vi inte tala om stackarn! Märks att vi låg för länge vid strandkanten och solade. Jag är helt öm i ansikte,fötter,bröst och axlar. Och på mina pigmentfläckar vid höftbenen.

Tänkte bara skriva att allt är jättebra! Resan ner va jättejobbig då det va jobbigt att sitta så länge på samma ställe plus att planet va försenat 1½ timme för att de va tvugna att försöka fixa tvapparaterna ombord på flyget då de slutat fungera,men nejdå de fick inte ordning på det så vi fick åka ner hit utan att få kolla på film osv! MenMen. Inte en blund fick man heller så man va lagom trött efter att ha varit vaken i mer än ett helt dygn.
Jag hade fönsterplats och satt och kika ut hela tiden. Vi åkte igenom åskmoln som var jätteläckert! Jag tror att jag såg kinesiska muren plus att jag såg ett stjärnfall! RIktigt speciellt. När jag satt där och kollade ut över himlen så insåg jag inte att det va på riktigt. Konstigt jag vet men allt kändes faktiskt som en dröm


Men vi har 35-40 grader och inte ett moln på himlen! Gudagåva!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0