3.Februari.2011

Herregud vilken annan människa jag är efter badet! Jag tog mina skrubbhandskar jag fick av älskling från The Body Shop och skrubbade hela kroppen verkligen och gud vad äckligt vattnet blev! Ja det är ingen rolig information eller mysig för den delen heller! All död hud är nästan borta nu iallafall! :)

NU ska jag käka 2 kiwi och beställa taxfree! Sen sova faktiskt. Så jag är pigg fredag lördag då jag ska jobba! :) Sista dagarna det är kampanjvara så kommer nog vara fullt upp! Tror nog tyvärr att tulippisarna inte kommer att räcka tills lördag/söndag då jag gjorde upp 4 stora kartonger igår. Och de går åt snabbare än vad man gör dem! :)


<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0