7.Februari.2011

Godkvällens! Jag slutade rätt tidigt idag så jag har hunnit laga mat sen jag kom hem! Hämtade bilen i Gamlis först och begav mig hem sen :)

Det kom massa nya blommor idag. Både snitt och krukväxter. 4 vagnar närmare bestämt :) Så om ni ska ha orkidéer så kom till oss i St;Per Gallerian :D

Min vecka ser ut såhär:

Måndag:Jobb 10-15:30
Tisdag: Jobb 10-19
Onsdag: Jobb 10-15(Storleverans av alla <3-blommorna!) sen möta upp Persson för lite mys!
Torsdag: Ledig så då ska jag packa det sista,storstäda hemma,tvätta och handla mat! Plus göra fint hemma med blommor jag tar hem på onsdagen.
Fredag: Jobb 10-19
Lördag: Jobb 10-17 sen hem och träffa mamma och pappa äntligen!!
Söndag: Jobb 12-16
Måndag: ALLA HJÄRTANS DAG så då blir det att göra! Jobb 10-19
Tisdag: JAG ÅKER TILL THAILAND :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0