10.Januari.2011

Fick en kommentar som lyder:

"Har ni svenskar funderat på att resa till andra länder?haha shit thailand thailand"

Och mitt svar är att "ni svenskar" får åka vart fasen vi vill! Så du är inte svensk då? Nej men Maldiverna lockar som bara den det med men det kostar runt 50.000 per person och om man pungar ut med det så känns inte resan lika bra som att få betala lite drygt 1/5 av det och dra till Thailand som är snäppet sämre pågrund av vattnet och omgivningen? Ändå är Thailands vatten klarblått och omgivningen fin den med! Och jag är mer än nöjd över att kunna betala hela min resa till Thailand själv och att få åka med den man älskar!
Tror bara kommentatorn är avundsjuk :) Vem vill INTE åka utomlands och framförallt Thailand? Jag vill iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0