22.Januari.2011

Sitter och lyssnar på låten Love med Jaeson Ma(Feat Bruno Mars) och går igenom texten och den är WOW!!!
Love is thinking about others before you think about yourself
Love is selfless not selfish. Love is God and God is love.
Love is when you lay down your life for another
Whether for your brother, your mother, your father or your sister
Its even laying down your life for your enemies,
That's unthinkable, but think about that

I'll put you in front of me
So everybody can see
My love, this is my love
I know that I'll be alright
As long as you are my guide
My love, this is my love

Riktigt bra text som fångar en! Rekomenderar att söka på den på Spotify och lyssna!

Jaeson Ma(Feat. Bruno Mars) - Love


Jag tänkte nu fixa lite med att måla naglar,noppa ögonbryn,börja ta fram saker inför resan(småsaker som jag annars kommer glömma!) och sen boka extra bagagevikt till resan! Väskan jag ska använda väger 5 kilo(ja det är mycket men den är stooor med så jag får hem allt. Lånar mammas skitsnygga och nya resväska!) och handbagage får max väga 5 kilo och som handbagage ska jag ha kamerahus,2 objektiv,blixt,linser,extrabatteri,bärbar dator + böcker osv! Så jag kommer använda dedär 5 kilona! haha. Så då räknar vi 5(väskans vikt)+5(handbagagets vikt)=10. Och 20 kilo får totalvikten vara inkl handbagage så då räknar vi 20-10=10 kilo. Så jag får ha 10 kilo kläder och allt med mig! Visst dit kanske jag klarar mig men måste ha extra kilon med mig hem så ska köpa till det! ;) Annars blir det dyra kläder om jag fastnar i tullen i Thailand!!

Uppdaterar senare med lite bilder med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0