31.Januari.2011

Sista dagen på januari månad och solen skiner och jag är ledig! Wihooo!

Åkte hemifrån Calle runt 11.30 och jag håller på och städar osv. Har skrivit en lista på vad som måste göras idag! Åker om 2 veckor och jag känner att jag inte kommer hinna göra allt annars! Då jag har två hus att ta hand om samtidigt som jag jobbar. Så jag har redan börjat packa! Eller okejdå. Halva soffan är full med saker :P haha. Bikinis,kameror,shorts,linnen after sun osv!

Tänkte fortsätta städa så det är kliniskt rent här hemma! :) Sen har jag lite annat att göra som hämta posten,ge fåglarna mat,rådjuren mat, diska,laga mat och massa mer. Är så när man inprincip är själv hemma i två veckor!



Nere i Thailand ska jag och Anna köra ett antal photoshoots och ni anar inte hur mycket jag längtar! Fota ute i vattnet, på stranden, i palmer, på gungor ut över havet. På longtailbåtarnas för! OJOJOJ Anna du har inte vilka jäkla idéer jag har :D 2 veckors paradis! Och nu när jag har allt jag behöver förutom reflexskärm(som jag inte orkar bära på) så är jag redo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0