3.Januari.2011

Godkvällens!

Blev jobb idag 10-19 och det var inventering och att ta reda på all snitt som kom idag! Tar en jäkla tid att inventera allt! Monica påbörjade imorse med snitt och krukväxterna medans jag tog reda på leveransen. Jag påbörjade att räkna alla våra kort men tog en jäkla tid! Hann bara komma till 2000 stycken! haha. Har 2/3 kvar.

Jag jobbar imorgon sen är jag ledig onsdag och torsdag sen jobbar jag fredag,lördag,söndag! :)

Igår betalade jag resan och idag bokade vi speciella platser på flyget! Då jag och Calle har ett bokningsnummer och micke,anna och gurra ett annat! Men nu får vi garanterat sitta brevid varandra! Och jag tog såklart fönsterplatsen :D haha. Tror ändå Calle vill sitta ytterst då han har längre ben ;)

Nu tänkte jag skriva i min nya kalender jag köpte idag! Riktigt fin!



Tänkte bädda ner mig nu och sussa! Förkylningen vill verkligen inte ge med sig! Varit täppt i cirka 2 månader nu! Pissaker! haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0