22.Januari.2011

Jag har ingenting att göra och ändå så måste det diskas,dammsugas,plockas och rensas! Jag gör det imorgon så jag har något att göra då :) Idag har jag hjälpt pappa ta in ved vilket tog över 2 timmar för mig. Klenis är väl förnamnet!
Jag har börjat gjort en packlista i ett Worddokument. För jag kommer glömma packa vissa saker annars då jag kommer jobba nästan hela tiden tills jag åker så lika bra att börja skriva upp saker som jag kommer på!
Måste väga vad datorn och alla kamerasakerna kommer att väga! Annars får Calle ta min dator i sitt handbagage så vi delar ut vikten lite :)


Visst det är snyggt med chokladbrunt men inte när det börjar lossna på alla ställen! Så jag invigde mitt nya nagellack jag köpte häromdagen :):


Den är lite ljusare irl! Riktigt färgglad :)

Nu tänkte jag ta en varm dusch och sen bädda ner mig i sängen. Har inte så mycket annat att göra! Vill jobba! En dag eller två är okej att vara ledig men 3! Man börjar klättra på väggarna snart :P Och tiden går så mycket fortare när man jobbar :) På måndag jobbar jag igen och då får vi leverans från Cosmos så ett ansiktslyft sker i butiken på måndag ;D Massa nytt som ska upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0