6.Januari.2011

God förmiddag! Calle kom till mig igår efter han slutat jobbet. Vi tog det superlugnt och låg och kolla film/tv. Jag somnade efter 1 någongång och vakna sen runt 5 av att tv;n stod på som vanligt då Calle somnar till tv;n.

Idag är det 40 dagar tills vi drar till värmen,Thailand! Jag sitter redan och är redo på att börja packa! Helt sjukt haha. Planer på vad som ska packas. Vilken väska jag ska ha och såklart den största vi har!!! Ska ju shoppa som en dåre där nere :D Kläder,smycken,skor.SAKER!  Jag måste köpa lite solskyddscremer,även fast jag aldrig använt det innan så behövs det nog nu. Eller jo jag använde det i Thailand då jag var där för 11 år sedan. Och då brände jag SÖNDER mina axlar. Var som köttsår på dem. Jag hoppas verkligen att vi får bra väder där nere! Sitter och kollar på Kenzas blogg och de verkar inte ha det bra där :/ Men det kan nog vända på en månad hoppas jag! :)



De 3 bilderna överst är från hotellet och resten av bilderna är från stranden! Ååååååh snart!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0