18.Juli.2011

Hejhopp! Två veckors semester väntar! Har massor av saker som ska göras och vill göras. Dels så ska jag börja gräva ur en hel rabatt och göra ett stenparti med bara stenpartiväxter,stora fina stenar osv. Får se om jag väntar med att köpa stenpartiväxterna tills B öppnar om en månad! För de kan ju faktiskt få hem det. Sen ska jag till Västerås med mamma och handla och kika. Sen ska jag ut med Calle till Östhammar och bara vara,då de har sommarställe där :). Småstäda och rensa ur tänkte jag med! Men det är inte så viktigt. Vi skulle åkt någonstans i en vecka ungefär neråt landet men det blev lite ändring då det dök upp lite saker.

Hoppas på bra väder med så man kan få liiiite färg iallafall! Är likblek nu känns det som.

Jag och mamma va till Iittala idag och jag handlade två skålar,två underlägg,en silikonslickepott och en pensel i silikon där med. Det börjar ju bli tid att köpa lite tycker jag. Är ändå 21! ;)
Ville ha genomskilniga helst men fanns inte så det blev gråsvarta! Skitläckra med färgglada godisar eller nötter i ;D

Jag trivs som fisken i vattnet på jobbet iallafall! Känns superbra allting :) Ska bli kul att jobba med Malin & Louise sen om två veckor för när jag började så gick de precis på semester och när de nu kommit tillbaka så går jag på 2 veckor. Så typiskt men så blir det ;D.


Imorgon ska jag och mor min rensa ur ett av våra förråd och gå igenom/slänga/sortera allt så vi får lite ordning. Plus att jag glömt säkert hundra saker som är mitt där.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes! update!

2011-07-18 @ 19:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0