20.Juli.2011

Godkvällens! Blev väckt av mobilen imorse och såg att klockan visst va 11. Åkte direkt till Sävja för att hämta bror min efter att han varit på lan i några dagar med ett par gamla klasskompisar.
Jag kom hem och tog det lugnt ett par timmar och sen så åkte jag med mamma och pappa till stan. Pappa släppte av oss vid Maxi och pappa åkte vidare.
Solade lite idag så fått lite färg äntligen :)

Efter maten som bestod av grillad kassler,färskpotatis och majskolvar så drog jag,pappa och brorsan till Wik och plockade både massa kantareller och blåbär ;D så nu har vi mycket gottit.


Imorgonbitti så åker jag,bror och mamma till Västerås för att kika i butiker osv! Ska bli riktigt kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0