2.Juni.2011

Ni som inte vet så har jag fått ett heltidsjobb! Jag har ju jobbat på BlomsterCity sedan i oktober(?,tror det är sen dess iallafall) och har jobbat där tills nu. I början va det mycket timmar jag jobbade där men sen så fick de dra ner på tider och då påverkades mitt schema. Så jag kände att jag måste ha ett heltidsjobb för att kunna få en framtid.Flytta hemifrån m.m. Det är nu framtiden har börjat!

Jag sökte ett jobb på Bellis Blomsterhandel. Och ni som känner mig vet att jag jobbade extra där förut i mer än 1½ år innan jag började på BC. Men nu när Bellis ska öppna en ny butik så tog jag chansen och sökte tjänsten. De ringde mig och ville att jag skulle komma på intervju. Jag gick på intervjun och dagen efter så ringde de och frågade om jag ville få en heltidstjänst på 100% uppe på Rackarberget(där jag jobbade extra innan) och såklart kunde jag inte tacka nej! Så har varit dit och pratat med alla, skrivit på lite saker och fått info. Så den 13;e börjar jag där och ser fram emot det!

Kommer såklart sakna BC men livet måste förändras då jag så gärna vill flytta ihop med min pojkvän som jag varit tillsammans med i mer än 3 år och få en framtid :) Det är nu det börjar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0