18.Mars.2011

God förmiddag! Ställde klockan på 07.30 imorse för att ringa till vårdcentralen angående min tå. Har som sagt infektion i den plus massa mer. Så kan inte gå i skor utan att jag ska pina mig igenom varje steg. De ringde upp kvart över 8 och sa att jag inte fick en tid förns på TORSDAG?!?! Vad i helvete! Det är ju nästan en vecka :S 5 veckors lidande! De tar inte detta på ett seriöst sätt! När jag ringde dit senast va pga min jättesvåra halsfluss och då fick jag komma in på en gång.Men nu när jag knappt kan gå?!?!

Fan orkar inte!

Nu ska jag fixa mig för att sen åka till Johanna !  Vi ska fixa våra hår och så.

Ser att det snöar som bara den utanför fönstret. DET FÅR VARA NOG!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0