19.Mars.2011

Sådärja! Som sagt så ringde jag tidigt till vårdcentralen igår och fick en tid inte förns på torsdag så det va pissigt! Jag gick och la mig igen efter att ha talat med dem runt 8 och vaknade igen halv 11 ungefär :) Jag fixade mig och åkte till Calle för att lämna bilen och tog sen bussen in till stan och gick till Johanna :) Vi färgade håret på varann och nu är jag mycket ljusare i skallen :) Men herregud va slitet det blev!!! Så nu får jag inte färga på läääänge! Vi fikade och tog det lugnt och.....BAMBAMABM..... Bokade biljetter till Rihannakonserten som spelas i november i Globen :D SWEET ! Så det kommer bli superkul!

Runt 18:15 så gick jag och solade 20 minuter och gud va jag mådde dåligt efter det! Höll på att svimma när jag klätt på mig. Tror det va för dålig luft när jag låg i solariumet med pissig fläkt. Nåja! Lite färg fick jag. Eller jag kommer behålla brännan längre iallafall :)

Jag mötte upp Calle 19.00 vid Lucullus för middag :) Oxfilé & Fläskfilé med pommes,rödvinsås och vitlökssmör. Riiktigt gott! Sen va vi bara hemma hos honom och kika tv och tog det lugnt :)

Blev jobb idag 12-17 sen hem och åt mat med familjen :)

Imorgon blir det jobb 12-16 sen hem på middag igen! Fast denna gången kommer mormor och morfar och äter med oss också :) Riktigt mysigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0