27.Mars.2011

Idag är jag rent ut sagt helt slut! Igår efter jobbet så mötte Persson upp mig och vi fick till Kvarnen och handlade lite mat,snacks osv! Sen gick vi hem till henne och åt mat och drack! Fixade oss och runt 23.30 begav vi oss till BJ där vi tillbringade natten! Bilder kommer i nästa inlägg :)

Sen så mötte jag upp Calle vid stängning(han va också på BJ med sina killkompisar) och vi gick i minst en timme för att ragga taxi men helt omöjligt! Löningshelg och lördag. ALLA skulle ha en taxi!! Tillsist efter att ha stått i evigheter på Stora Torget så fick vi tag i en och det va någon äcklig tjej som också hoppade in i samma taxi. Jag skällde ut henne och bad henne hitta en egen taxi. Usch! Hatar att folk ska tro att de kan göra allt.

Vi kom isäng runt halv 6-6 imorse. Riktigt trött idag ! Inte så bakis. Mest trött och ont i rygg och fötter(skorna dödade min rygg och väskan vägde verkligen bly pga ciderflaskorna i den).

Idag så vaknade vi upp runt ett tror jag. Eller jag hade gått upp flera gången för att jag va så kissnödig! Jäkla cider ^^.

Så ikväll blir det chips,godis och massor av vatten på det!! :)Tv-mys!

Imorgon jobb 15-19 sen åker jag förmodligen till Calle :)
Bilder kommer i nästa inlägg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0