4.Mars.2011

God förmiddag! Vaknade väl 2-3 gånger inatt och gick upp. Sovit oroligt sen jag kom hem så har inte riktigt ställt om kroppen än med tidsskillnaden.


nytagen bild utifrån. Flagnat lite i panna och vid ögonbrynen. Great!!.....

Imorgon börjar jag jobba igen. Ska både bli skönt och lite jobbigt. Varit ledig i två veckor på semester och sen komma tillbaka till vardagen tar lite ;) hehe

Idag ska jag packa upp det sista och sen vila upp mig. Så jag är redo för morgondagen!:) Ska köpa hårfärg imorgon eller på söndag då mitt har blekts som bara den där nere!Som ni ser på bilden ovan.


Hade såhär innan vi åkte, mörkbrunt. Sugen på att lägga i lite blonda slingor i det jag har nu. Om det blir fult kan jag färga det brunt helt enkelt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0