7.Mars.2011

Godkvällens! Bloggade inte igår då Calle kom till mig efter att jag hade slutat jobba :) Vi låg bara och kollade film hela kvällen igår och bara tog det lugnt. åt chips och prata och skratta :) Att ha varit i Thailand med han i 2 veckor och inte vara utan varandra på den tiden och sen komma hem och sakna varandra lika mycket är kärlek! Han är sjuk stackaren så han va lite extra ynklig igår stackarn :)


I flyget påväg hem från Thailand 2011

Åkte in till stan idag. Tog bilen in då jag inte orkade ta bussen in. Skulle på möte klockan 15 på jobbet men jag åkte in till 12.30 så jag kunde kika lite på stan! Växlade tillbaka pengarna från Thailand och gjorde endast av med 5000 på två veckor! Wiho :)
Jag köpte en till present till Johanna,ett par höga ljusa shorts till mig själv.Köpte till lite av ett set jag fick av bror i födelsedagspresent!Ja jag är faktiskt 21 år nu ;) Fyllde ju år i Thailand! :) Av Jonas fick jag två koppar,fat till dem och ett jättefint stort uppläggningsfat :) Jag köpte idag ett mindre fat och en skål till det :) Undersidan är mörkbrunt och ovansidan cremevitt krackelerat med ojämna kanter! Jättefint verkligen! Så nu har jag alla set till det :) Sugen på att köpa till 2 koppar och 2 fat till :)

Ikväll blir det bara att ta det lugnt och imorgon ska jag till stan för att träffa Persson! ÄNTLIGEN! :) Som jag saknat henne! Vi ska fira våra födelsedagar lite sådär i efterhand! Ta en fika och så får vi se vart vi hamnar! :)
Sen ska jag nog gå och ta en solning då färgen börjar försvinna från mig! :(

Slänger upp lite bilder på dagens inköp!(förutom Johannas present såklart ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0