19.Mars.2011






På denna bilden så satt vi i en enkel thairestaurang med enkelt plåttak och inga väggar alls och max 3-4 bord. Sista kvällen och helvetet braka lös! Strömavbrott,spöregn och åska och blixt på det! Aldrig vart så rädd för åskan som jag va då. Varav bilden! Hängde över Calle och när det åskade som mest fick han hålla om mig med. Då jag satt med ryggen mot gatan och ingången! Nej usch aldrig hört sådana brak förut!

Haha sjuk bild! Vi var påväg mot PhiPhi-öarna och helvete va vi hoppade! Vi åkte speedboat och ni hör bara på namnet att det gick sjukt fort! En timmes båtfärd i den båten och vi kunde inte sluta skratta! Minne för livet alltså! Hade skiton i arslet dagen efter då man guppade i sitsen varje gång en våg kom vilket va HELA tiden!


På Speedboaten andra gången påväg till Racha Island! Calle hade bränt sönder sig stackaren på axlarna så han fick sitta med handduk över. Ungen längst till vänster hade sådan där sovarsjuka att han kunde somna närsomhelst. Narkolepsi någonting? Då mamman till barnet frågade ungen om han hade sovit något på båtresan(ni läste om bilden ovan hur mycket det guppade på de där speedboatarna) och jag blev lagom förvånad att mamman fråga ungen om han hade sovit något men sen fick vi höra att han hade dendär sjukdomen. Kan inte va en rolig sjukdom :/

Nu ska jag hoppa isäng och sova då det blir jobb imorgon! Sen hem och äta middag med mormor och morfar som kommer hit ! :)
NattiNatti!
Nu ska jag bädda ner mig och sova! Jobb imorgon sen middag med mormor och morfar som kommer över ! :)
NattiNatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0