13.Maj.2011

FREDAG DEN 13;E!
Godförmiddag! Nu är frukosten uppäten och samtalet avklarat.
Nu ska jag bara klä på mig,sminka mig och sen åka mot jobbet! :) Helgen bjuder på lite smått och gott!

Idag jobb sen åker jag hem och tar det lugnt
Imorgon blir det samma visa där,kanske är med Calle på kvällen
Söndag är jag ledig men jag och calle ska kanske göra en sak på eftermiddagen och sen på kvällen går vi på bio :)

Har en jäkla humla i fläktkåpan här inne så har då inte sovit mycket inatt! Tänk er en plåtburk och inuti den är det en humla. Försökte köra full rulle på fläkten men inte då! Den är jäkligt envis

Uppdaterar mer när jag kommer hem ikväll runt 20 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0