17.Maj.2011

Det är något fel på mig. Är konstig i kroppen, vill bara skrika och ingenting går bra som jag önskar och vill. ALLT är emot mig och jag försöker kämpa men det är förgäves. Det är flera saker som jag vill ska hända men det händer inte. Det är mig det är fel på. Det som är fel blir fel. Karma?

Jag ska inte göra ett skit idag. Vänta på ett samtal som inte kommer att komma. Vänta på att det är något som händer som inte kommer hända. Familjemedlem som inte mår bra alls. Plus att det är något fel på mig själv.
LÅT ALLT BRA HÄNDA MIG ISTÄLLET! JAG SKA BLI BÄTTRE,LOVAR!!!!!!!

Allt är bara värdelöst idag. Det får helt enkelt vara en värdelös dag idag. En värdelös dag med en värdelös tjej.

Hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0