20.Maj.2011

Godkvällens! Idag blev det jobb. Hade riktigt mycket att göra också. Massa snittar,massa hämtningar,massa kunder, brudbukett som skulle göras,beställa snitt m.m! Jag får komma tidigare till jobbet imorgon och beställa klart resten imorgon. :)

Köpte klart sista studentpresenten till bror min.Så nu är det klart!Nu är det bara till mors dag och Calles födelsedag som ska fixas.
Mer än så säger jag inte :)

Köpte också ett linne idag som hade ett brunt skärp runt midjan. På GT hade de att om man checkade in hos dem på Facebook innan man gick till kassanså fick man 20% rabatt på valfritt köp så jag fick superpris på linnet! :)

Nu ska jag fortsätta kika på BB och sen bädda ner mig! Är lite småtrött och måste åka tidigare till jobbet imorgon som sagt så lika bra att sova då :)

NattiNatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0