23.Maj.2011

Igår efter jobbet så åkte jag hem till Calle. Vi lagade nachos och TRO mig! En hel jäkla plåt gånger 2 på höjden gjorde vi till 4 pers. Och ja,jag fick sådan matkoma att jag inte ens kunde flytta mig från stolen. Satt där i en 20 minuter helt själv tills Calle tvinga mig att fortsätta matkoman i sängen istället! Så medans grabbarna Flyberg körde PS3 så låg jag och halvsov i fosterställning under en filt längst bakom dem.

Är glad att Gurkan åkte ut igår! Han blev så dryg på slutet,klagade på allt,tog sig på nederdelen och bara slappade. Hejar på Simon! :)

Idag blev jag inlåst och larmet gick igång hemma hos familjen F. Tror som alltid att det är Gurra! Har alltid varit han innan så varför inte denna gången med? haha.
Tog iallafall bilen till Gränby och kikade lite där. Kom hem med saker till morsdag,en underbar långklänning,ett skitnsyggt linne och massa saker från H&M som schampoo,balsam,tips,nagellack(2för1),puder m.m :)

Tänkte visa klädesplaggen nedan!





Där är långklänningen som jag tänkte ha på mig på brors student! :) Älskar ryggen,framsidan,svallet,materialet.ALLT!



Ett linne som är läcker i ryggen.Ska nog köpa fler färger av det! Gillade det verkligen på! Man kan ha det som klänning med då den är lång i modellen :)

Och ja, jag blir brunare på armar/rygg och inte benen! syns det? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0