28.Oktober.2011

Japp jag har inprincip slutat blogga. Har fullt upp och har inga läsare så varför blogga?

Iallafall. Jag och Calle har flyttat ihop i en stor tvåa på Linnégatan mitt i centrala Uppsala. Vi trivs som bara den och har snart bott här i en månad :).

Jag jobbar på för fullt och nu blir det mer och mer - Allahelgona,Fars Dag,Första,Andra,Tredje,Fjärde,Julafton och Nyår! Så är många "stordagar" framför oss :)

Har tagit emot en brudbeställning som ska göras om 2 veckor och jag längtar konstigt nog väldigt mycket att få göra den! Ska inte lägga upp en bild på den nu('ven fast jag har det) utan jag lägger upp en före och efterbild:)

Igår jobbade vi från 08.10-21:40 så man var lagom trött! Och idag jobbade jag 08.10-18.15 så den va inte lika farlig! Kört begravning hela förmiddagen. Korskyrkan,Gamla Uppsala Kyrka, Bälinge Kyrka,Björklinge Kyrka,Salabacke Kyrka, Rasbo Kyrka, Knutby Kyrka,Stillhetens Kapell & sist men inte minst Helga Trefaldighet! Så JA jag hade att göra! haha. 9 kyrkor och 25 mil på 3 timmar. Ganska okej tycker jag!

Nu är det bara tvmys för min del resten av kvällen och sen sova :) SOVMORGON!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0